FAQ's

1. Mijn maat is uitverkocht, kan ik op de hoogte gehouden worden?

Het komt wel eens voor dat bepaalde maten (tijdelijk) uitverkocht zijn. Hier is een handige oplossing voor, namelijk onze '' geef me een seintje '' functie.

Hoe werkt het?
Klik op de gewenste maat. Er verschijnt een pop up waar het e-mailadres genoteerd kan worden. Zodra het artikel is aangevuld ontvangt u automatisch een e-mail.

2. Hoe kan ik retourneren?

Stap 1: Check of uw retour aan de volgende voorwaarde voldoet:
– U heeft de kleding binnen de afgelopen 14 dagen ontvangen
– Alle originele labels zijn nog aan de kleding bevestigd
– De kleding is niet gedragen/gewassen (U mag de kleding uiteraard wel uit de verpakking halen om het te bekijken en te passen)

Stap 2: Schrijf op de pakbon of u wilt ruilen of retourneren

Stap 3: Geef op de pakbon die bij de aankoop zat aan PER ITEM aan of u deze wilt ruilen of retourneren (indien ruilen; tegen welke maat/item)

Stap 4: Voeg de pakbon bij de kleding in uw retourzending. 

Stap 5: Verzend uw retour voldoende gefrankeerd (bijvoorbeeld via PostNL) naar:

VALENCI 
Beethovenstraat 5
1962 EK
Heemskerk 

LET OP!: Elke retourzending dient met een track en trace code te worden verstuurd zodat u kunt nagaan waar uw zending zich bevindt. Retourzendingen zonder track en trace code worden niet geaccepteerd.

3. Achteraf betalen lukt niet, wat moet ik nu doen?

Zodra je kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag.

Bij deze check kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis bij Klarna, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen zoals iDeal.

Meer informatie hierover op: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/waarom-is-mijn-aankoop-niet-goedgekeurd/