Verzenden & Retourneren

Retourneren tijdens lockdown:
Normaal gesproken kunnen pakketen worden geretourneerd via een PostNL punt bij bijvoorbeeld een Primera. Doordat nu veel winkels zijn gesloten zijn de PostNL punten (vaak) ook niet bereikbaar. Gelukkig zijn alle supermarkten & dierenspeciaalzaken wel geopend. Via de link hieronder kunt bekijken welke PostNL punt bij u in de regio geopend is: https://www.postnl.nl/locatiewijzer
 
Vervoerder
Al onze pakketjes worden verzonden door PostNL. Alle orders die voor 17:00 worden geplaatst worden dezelfde dag verstuurd.
 
 
In de meeste gevallen ontvang je het pakketje de volgende werkdag in huis. Echter is er extreme drukte. Hierdoor kan uw bezorging vertraging oplopen. Wij doen ons best om dit tot het minimum te beperken.
 
Verzendstatus

Bestellingen kunnen worden gevolgd met een track&trace code die u per e-mail zult ontvangen na verzending van u bestelling. Ook kunt u de verzendstatus van de order bekijken door in te loggen op uw account van VALENCI. De status van de bestelling vind u onder ‘Mijn bestellingen'. Zijn er vragen over de bestelling? Stuur ons dan een bericht via 'Mijn tickets'. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Retourneren (Nederland, Duitsland, België)

Bent u niet tevreden met de aankoop, dan is het mogelijk om de producten binnen 14 dagen te retourneren. 

Volg voor het retourneren de onderstaande 5 stappen

Stap 1: Check of uw retour aan de volgende voorwaarde voldoet:
– U heeft de kleding binnen de afgelopen 14 dagen ontvangen
– Alle originele labels zijn nog aan de kleding bevestigd
– Kleding bevat geen lichaamsgeur/parfum
– De kleding is niet gedragen/gewassen (U mag de kleding uiteraard wel uit de verpakking halen om het te bekijken en te passen)

Stap 2: Schrijf op de pakbon of u wilt ruilen of retourneren

Stap 3: Geef op de pakbon die bij de aankoop zat aan PER ITEM aan of u deze wilt ruilen of retourneren (indien ruilen; tegen welke maat/item)

Stap 4: Voeg de pakbon bij de kleding in uw retourzending. 

Stap 5: Verzend uw retour voldoende gefrankeerd (bijvoorbeeld via PostNL) naar:

VALENCI 
Beethovenstraat 5
1962 EK
Heemskerk 

LET OP!: Elke retourzending dient met een track en trace code te worden verstuurd zodat u kunt nagaan waar uw zending zich bevindt. Retourzendingen zonder track en trace code worden niet geaccepteerd.

Retourverwerking

LET OP: Bij het retour zenden zijn de verzendkosten terug naar VALENCI voor rekening van de koper.

VALENCI wilt graag kleding voor een zo scherp mogelijke prijs aanbieden. Helaas kunnen wij hierdoor niet ook de retourkosten van uw retour naar VALENCI vergoeden. Wij hopen op uw begrip.

Retourverwerkingstijd 3-5 werkdagen.

Retourvoorwaarden
Terugsturen is alleen mogelijk wanneer de artikelen;

  • In onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele verpakking en kaartjes.
  • Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
  • Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

Wanneer er een deel van een actie wordt geretourneerd, vervalt de actieprijs en wordt het retourbedrag verrekend met de producten die behouden worden.

Voorbeeld: Chino actie: 3 voor 90,-.
1 item wordt geretourneerd, in dat geval worden de 2 andere chinos voor de standaard prijs berekend (€37,50 x 2 = €75,-). Dan zal er een bedrag van €15,- teruggestort worden.